Kaki se vrátila do naší CHS

07.06.2019 10:20

2.6.2019 nám vrátili do naší CHS Kaki (Cacuu Storytelling)

Mrzí mne, že noví majitelé neodhadli své možnosti. I to, že jsem je nedokázala odhadnout já, když u nás byli na nezávazné návštěvě. Ale stalo se. Kaki je velmi milá, drobnější (ale v rámci standardu) fenka. K lidem se chová kanaánsky rezervovaně, ale bez nepřátelství. Se psy, i s fenami, vychází nečekaně dobře. U nových majitelů honila a trápila slepice a kachny, když s nimi byla sama na zahradě. U nás to nedělá. Místo toho si hraje se psy. Je hodně akční - umí dobře skákat a .

 

7.6.2019

Dnes ráno volal náš soused s tím, že by si na dopoledne půjčil Kaki do dílny. Brával si ji před k novým majitelům, aby mu dělala společnost. prodejem. Kaki u něj v dílně chvíli pobyla. Ale ne celé dopoledne, jako dříve, jen cca půl hodiny. Pak za mnou pan soused přiběhl s tím, že mu Kaki utekla přes střechy a prolezla k nám. Šla jsem ji hledat. Seděla ve zcela (tak jsem si to dosud myslela) uzavřeném kotci vedle Nokeda a vrtěla vesele ocáskem a trpělivě snášela jeho bručení....